Tuesday, January 22, 2013

Gugugu~

Aku tak tahu kenapa setiap kali aku nak post mesti aku blur nak reka tajuk apa. Semua yang aku cakap hanyalah untuk bersahaja. Aku bukan nak buat tutorial, bisnes mahupun untuk menyampaikan berita. Entahlah. Bila orang mula mempersoalkan kewujudan blog aku, maka muncullah tanda tanya besar meracuni kotak mindaku. Runsing. Ye, jawapan aku sudah tentulah untuk bersahaja tapi dari sudut pandangan orang lain? Betullah kata Nariza aku terlalu fikirkan apa yang orang lain cakap. Hm, aku mudah sensitif orangnya, bak kata Siti aku suka sentap. Kahkah. Tahu pun. Sebab aku tak suka orang bagi aku tekanan yang melampau. Aku boleh kawal asalkan orang tak suruh aku bunuh diri atau pun cederakan aku. Itu jelah. Hm jauh dah pergi. Kan aku dah cakap? Aku memang kalut. Talk nonsense all day long! Maafkan aku.

Aku suka mem'poyo'kan diri aku. Jadi, haruslah faham! :p

No comments:

Post a Comment