Wednesday, May 1, 2013

The Awkward Moment


 On Tuesday morning, I woke up with sore eyes. Huh, didn't sleep well I guess.
Suddenly, my phone vibrated showing that I got 2 new messages.
One from my bubu and one more from my Chulan's girlfriend ----.
I can't tell ya who is that girl cause is so awkward.
She told me that she miss me a lot. She wanted to meet me but she's busy working on CC in TC.
So I replied blahblahblah and so on.
After an hours we keep sms-ing.
She told me that she likes yaoi animes and she wanted me to join her watching yaoi animes too.
Seriously, I thought yaoi is a title of the anime that she likes the most.
She said if I don't know what is the meaning of yaoi is, just google it.
Hm then I go google it and I was like
YOU'VE GOT TO BE KIDDING ME!!

*Sambil membulatkan mata bengkakku ini*
Hello?? There's a thousand of animes, why did she chose a gay genre to be her favourite one?
Seriously, I'm so shocked. #np Shock - Beast.
Sapa yang berani ajar kawan aku yang baik ni tengok anime gay? Ayoo.
Ni mesti kawan-kawan cinalah ni.
Sorry aku bukan racist tapi aku kenallah kawan aku ni memang rapat dengan bebudak cina.
Hahaha tergelak bila dia cakap "Best tau layan gay. Ganas gitew, Teruja aku :3"
Err, kau biar betul, yang oii? --'
Aku yang jahat ni pun tak layan ceghita cinta sejenis tau.
Aku tengok gay apatah lagi lesbian boleh jadi geli geleman cik, hampa tau dak? Hahaha.
Sorrylah memang aku straight orangnya. Tarak bengkok-bengkok.
Aku bengkok jahanam terus dunia aku. Lol. Entah walaupun tu anime sekali pun.
Aku geli doe. Aku cuba tengok anime gay yang part kiss punya kat youtube...
Bapaklah geli. Ganas betul --' Guling-guling aku gelak. Sian kucing hitam gemok demok aku kena penyek. Lawak kot.
Tak mampu aku menahan kegelian tahap maksima.
Memang kirim salam meow jela. Tak sanggup aku tengok aih.
Laka-laka je kawan aku sorang ni. Adudu penat aku gelak seharian pikior pasal ni.
Aku harap dia tak layan dahlah cerita-cerita pelik.
Aku kat rumah ni suka tengok cerita jiwang je. Tak kisahlah anime ke drama ke movie.
Haha aku memang minah suka cerita romantik. Genre yang aku minat nak buat cemana.
Yang lain pun aku layan tapi the most aku layan of course apa yang aku cakap tadi. Malas nak ulang. Haha okok cukuplah gosip untuk hari ni. Shhh.

p/s: Sejak bila aku dah pandai bergosip ni? (Sejak azali lagi)




Oh man, my Harry and Louis.
They look so cute together! :D
But haters would probably call them gay.True story, isn't it? Sigh --'

No comments:

Post a Comment